Tisdag





Ja idag har det varit tämligen lugnt.... Hannah kikade förbi och vi tog två avsnitt av The O.C (skit bra serie btw)
har även spelat sönder mina öron med bandet The Baseballs (mli som spelade det för mig) rocka billy music fast nya låtar som dom gjort om, låtarna blir till och med bättre :D härligt gung hela tiden, det är sån där glad musik och det gillar vi :)

Har även försökt mig på att läsa in lite info om tatuerings tekniker och maskiner, lite går in och det blir så när man vill kunna allt på en gång...typisk egenskap jag har, Jag ska kunna det NU!!!!!
Men men villjan finns där nu mer än någonsin och tack vare att jag fick hem en maskin som Ray hittade(stort tack), "det blev som en lite spark i arslet" så när pengarna kommer så blir det att införskaffa lite saker som behövs, men allt lär jag nog inte kunna skaffa den här månaden, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..... uj uj vad det kliar i fingrarna:P

nej nu blir det nog att söka upp sängen och ta sig en redig slummer så man e pigg och glad tills imorn...

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0