Bakis :(





uj uj fin morgon det var i dag... vakande av att Emma ringde, efteråt upptäkte jag att fy för fan vad dåligt jag mådde.
Försökte resa mig upp för att hämta vatten, villket var totalt omöjligt, men en kvart senare så var munnen så torr som en öken så det var bara och stapla sig iväg på ostadiga ben och dricka vatten...

Det som känns jobbigt nu är att jag vet att jag ska ut ikväll, har ju lovat Patrik, Henke och Sara. och det får man ju hålla. Men kan lova att det blir lugnt som fan. har ju ingen lust att förstöra morgondagen med samma vonda som idag...
Nu sitter jag här framför datorn och försöker mig på att dricka upp min varma koppen. har noll kronor på kontot så man får leva på det och nudlar nu i 1-2 veckor framöver... tur man har mamsen man kan gå till om det kniper^^

nej nu blir det och dega framför tv:n tills man får krafterna tillbaka^^
BYE

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-03-26 @ 22:39:30
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0