Glad Påsk

Den här helgen blev inte riktigt som man tänkt sig, var planerat att bli en riktig kalashelg... men icke då.
Torsdag blev det ju lite kalas iaf, Jessica och jag bestämde oss för att ha en drinkblandar kväll med ost och kex, blev lyckad och mycket rolig, men under kvällens gång kände jag att jag blev sämmre och sämmre och det var inte av alkoholen ;)
Fredag morgon vaknade jag med förkylning, attans bananer, men trodde det skulle ge med sig lite inför kvällen, men inte det heller, fick feber och hosta så det var bara att stanna hemma och bädda ner sig i soffan för att glo på tv.

Lördag var det påskmat hos kära mor, febern var på topp så man var ju inte alltför pigg heller. men man fick klämma i sig några panodil och försöka sitt bästa^^ sen på kvällen hängde jag me Anna ut på sunne för att kika på folk, men var hemma vid halv ett för då hade febern kommit tillbaka.

Idag blir det nog också att bädda ner sig i soffan idag med och se på film, ska även försöka ta mig en sväng till ica och handla lite snask, för det e jag fan värd^^


Nu blir det att läsa lite bok^^ Stephenie Meyer "ljudet av ditt hjärta" bok tre i Twilight serien :) böckerne är såååååå mycket bättre än filmerna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0