TATTOO

Ja då har man övat lite till, ganska nöjd ändå för att vara första gången man följer ett motiv :)
innan har man ju bara suttigt och gjort streck och cirklar... men men övning ger färdighet och jag ger mig inte i första taget. :D


Ett tappert försök att skugga ha ha XD
Det röda är tusch som jag fyllt i för och se vart jag ska tatuera.
Stencilen tappade färtg :P

Ett försök att dra raka linjer ;P

 

Ifyll, hade dåligt ljus över bordet så därför det blev lite halvtaskigt... men men

 

Ännu ett försök till skuggning, denna gången med en annan nål....

 

 

Ja som sagt har man ju lång väg att gå, men fan jag ska komma dit...



Kommentarer
Postat av: katten

super exakt vad ja vill ha. Du är suverän .Du är bäst

2010-03-05 @ 20:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0