Då bär det iväg igen^^

Info om gårdagens strapatser med dom högklackade stövlarna kan jag meddela att det gick alldeles utmärkt... dock kändes det som om att jag hade brutit varenda tå när jag gick hem.. fy tusan vad ont jag hade...
men jag är inte klen nog än att dom åker på idag med^^  Köpis nästa!!!

Gårdagens besök på köpis var över förväntan, jag hade super skoj... Emelie överaskade mig när hon bara ploppa upp ur folkstimmet. kul och träffa dig gumman^^

men idag får det bli lite lugnt med drickandet ska ju som sagt på dop imorn... inte så rockigt och sitta bakis i kyrkan när ens kusinbarn döps:P

nej nu får man försöka tvinga i sig vinet och bege sig ut i dimman :D
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0