Tisdag

Tisdagar är så otroligt tråkiga, finns inget och göra på en Tisdag, det är bara en såndär mellandag som inte äv värd ett jota..
Till helgen är det Helloween och som några vet så är det häxornas egna nyårsafton (samhein)^^ och det är helt klart värt och firas. Det blir naturligtvis utgång på fredag, vart det blir har jag ingen aning om. Men jag hoppas att det blir skoj vart jag än hamnar.

Undra om man kanske ska klä ut sig eller om man ska låta bli, blir det halloween fest kan man vara säker på att ingen här i sunne klär ut sig, sunne är så fruktansvärt tråkigt, nej jag ska baske mig klä ut mig jag tänker inte vara en tråkig sunnebo.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SoySoy


Detta är min alldeles egan lilla fis SoySoy. Han har sina stunder då han är värre än någonting annat, men oj vad jag älskar min fis. <3


Kommentarer
Postat av: Eva

åh, vilken fin katt!

2008-11-12 @ 10:50:54
URL: http://eva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0