Välkommen till min nya blogg!

Så där då har man bytt blogg, tyckte inte att jag hade lyckats med den gammal specielt bra, så därför är jag dum nog att fixa en ny ;P
Får se hur mycket tid jag lägger ner på den här. Ni får hålla tummarna för att den här blir bättre.

Så vad har hänt idag då, jag har varit till Torsby och pratat med läkare så nu ser det ut som om jag ska bli sjukskriven på deltid i ett år framöver typ...
Jag hoppas framtiden blir lite ljusare än vad den har varit.
På lördag blire fest... men jag får festa lugnt för på Söndag ska jag på dop.
Min kära kusin Marie har fått en fin liten "baby boy" vid namn Colin. ska bli kul och få se den lilla skrutten ; )

Nej mina goda vänner jag får försöka anstränga mig bättre nästa gång är så trött för tillfället.

Ha det fint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0