Torsdag



Har börjat se på One tree hill idag, det dummaste va ju att jag bara fick hem dom fyra första avsnitten, så när jag ska se på avsnitt fem upptäcker jag att det inte finns... aahhhh!!! panik liksom.
Så vad gör man jo man skickar ett sms till Hanna och berättar om paniken och hon fixar det i ett naffs... så ikväll efter träningen blire att mojsa ner sig i soffan och glo på nått avsnitt.

Ja jag e på säsong 1, jag följer inte serierna på tv, vill kunna se dom på en gång eftersom jag ha så dåligt tålamod.
Och ja jag vet att serien har gått längen, men wtf har inte orkat se på serier förut, så när jag sett färdigt på alla säsonger av O.C. och hört att One tree hill skulle va minst lika bra om inte bättre så beslöt jag mig för att ge den en chans^^
OCH JA!!! efter fyra avsnitt e jag fast :D

så nu vet ni vad jag ska göra ikväll :D

Bye<3

_________________________________________________________________

Fick reda på att boxen med första säsongen var utlånad :( blev inge mys i soffan med one tree hill :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0