2009

Ja jösses vad dålig jag är på det här med att blogga, skrev senast i oktober :P
nej nu får jag skärpa mig.
___________________________________________________

så var det 2009, vad ska det nya året föra med sig.
Kärleken är lite knakig kanske inte var så seriöst som jag trodde men men det visar sig man kanske bara behöver ge det tid.
Bröllop blir det ju i Juli med. Mina underbara vänner Emma och Janne ska gifta sig då... och gissa vem som ska vara brudtärna....... JAG!!! kul det ska bli :D

Här kan man följa deras liv och Bröllopsplaneringar 
http://www.123minsida.se/emmaochjanne

__________________________________________________

Nej nu blir det baske mig film har fan inget och skriva om mer, så händelse fattigt har jag det ha ha^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0