Måndag






Jaha då var det yterligare en dag med träning, det som e jävligt skumt e att jag gillar det^^ hade det varit för ca 1-2 år sedan då hade jag gett upp efter första gången. men nu har det gått riktigt bra.. Klarade tom att jogga ett lite tag.. inte dåligt det inte. var ju tvungen passa på eftersom Hanna och jag var dom enda i gymmet^^ ifall man skulle låta som en elefant och golvet rasade elller nått XD

Till helgen har Patrik tvingat med mig ut, hade tydligen inget val^^ så det blir och festa med Patrik, Henke och Sara, hoppas vi får det dret kul :D
ja jag vet först pratar jag träning och hur duktig jag känner mig och sedan förstör jag det med att festa, skiter i det faktiskt, rör mig iaf mer än vad jag skulle ha gjort. så det kan ju inte vara för gäves iaf.... eller O.o?

nej nu blir det sova.. natti på er.................Zzzzzzzz......



Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej,nej,nej - verkligen inte förgäves! :)

2009-03-17 @ 16:09:10
URL: http://rokketqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0