Måndag

Fredan var riktigt skoj, satt och förfestade hos Patrik, det var Patrik, jag, Anna, Samira och hennes kompis, och henke då. sen blev det köpis.
Enda negativa var att det var inträde på 20:-. men det gör ju inget var ju inge dyrt ändå.
I dag har jag varit ledig, skönt som fasen och få sms imorse när man presis vaknat och skulle upp, då var det ju bara och krypa ner i sängen och somna om... mmmmm...^^

Snart ska man iväg och träna, tycker ändå att inställningen har infunnits sig ganska länge emot vad det brukar ha varit när man väll ha försökt, känns inte så tråkigt jobbigt och träna, känns faktiskt ganska skönt.
Så det blir och gå på löpbandet, hade det varit bättre väder hade man ju gått ut och gått... men men det e ju mars så vad fan ska man förvänta sig. Vill ha sommar ju!!!!

nej nu ska jag ta mig en cigg.... ja jag vet jag bore sluta, men vad fan, får ta en sak i taget.

Bye

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, en sak i taget. Vi kanske kan sluta röka tillsammans någon gång oxå? ;D

Ikväll ska vi träna hårdare! Så har du vilodag imorrn bruden! ^^

2009-03-10 @ 14:52:35
URL: http://rokketqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0