Onsdag




Jaha så var det onsdag då, morgonen började med att jag vaknade med migrän, tur som var så somnade jag och migränen lyckades avta. Det blev med andra ord inget riktigt migrän anfall. Har även sovit dåligt nu i två nätter, fy för fan när man inte kan somna och man bara ligger och vrider och vänder på sig, så när man lyckas somna ja då ringer klockan och man vaknar upp med kännslan av att ha grus i ögona och ett dunkande huvud.


Eftersom dagen började dåligt, så hoppas jag den blir bättre nu....
ledig från träningen idag, känns lite jobbigt faktiskt, vill träna men måste ju ta det lugnt någon gång... och det är ju bara en dag^^

____________________________________________

uppdaterar lite

idag har jag sysselsatt mig med att göra träns av det lilla svart hår jag har kvar.. blev över förväntan, men behöver mer hår för att det ska bli en förlängning.
sedan tror jag att jag behöver göra ett tjockare träns känndes som om det blev lite tunt...
men nice blev det^^

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, det är ju bara en dag!Ta och njut ordentligt av en kväll utan träning.. för Imorrn ska du köra gärnet igen! :D

2009-03-11 @ 13:58:49
URL: http://rokketqueen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nyckeln fastnade i dörren häromdagen.. den gick inte att rubba ur låset, och det kändes inte så bra att ha nyckeln i låset under natten..

efter nån timme kom fredrik som en räddare i nöden med 5-56 som fick nyckeln att lossna :)

så därför ringde jag felanmälan så dom fick komma hit och smörja låset ytterligare :)

2009-03-11 @ 22:22:18
URL: http://jessicakihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0