Onsdag






 



Så då har man äntligen fått sitt träningskort, dags och ändra vanorna.
Har försökt så många gånger och hålla träningen men ikke....
Man bara hittar på ursäkter för att slippa, men nu ska Hanna och jag sätta igång på riktigt. Nu får man försöka pusha varandra.
Ska till och med försöka mig på och gå till Rottneros och tillbaka med Hanna.

Så imorn blir det träna för mig och Hanna. snart e ju sommaren här och då vill man ju inte ligga på stranden som en jädra valross och se pluffsig ut... nej uss....Någon måtta får det fan va :P




Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till med träningen! :) Jag tror du kommer in i det ganska snabbt. En vecka, sen är du nog ett träningsfreak :P

2009-03-05 @ 10:43:38
URL: http://anegja.blogg.se/
Postat av: Hannah

hihi! Ja nu jädrans ska vi vara duktiga! :) Ska bli kul att träffa dig litte oftare!

2009-03-05 @ 16:08:36
URL: http://rokketqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0