Yes!!!









För ca en timma sedan så satt jag här i min otroligt kalla lägenhet och frös som fan, hyresvärden har ju inte satt på värmen....... FÖRENS NU!!! :D

Hörde det bekanta ljudet av elementet som raslar igång, som har lagrats långt bak i min hjärna sedan i vintras.
Jävlar vad skönt det e med värme.... Nu kan jag se fram emot att stiga upp till morgonen i ett varmt sovrum. Mitt sovrum höll samma temp som utomhus, inte skönt alls att gå upp på morgonen.

I dag har varit en toppendag btw, vaknade i morse med en härlig kännsla att detta kommer bli kanon... inget specielt har hänt, men ändå skönt att bara få ha den kännslan att det e bäst :D
Hoppas på fler sånna dar :)

Nej nu ska det bli att götta sig lite i soffan för att sedan förflytta sig till sovrummet och drömma ^^







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0