Tisdag

 

Ja idag blir det och fixa och ordna inför Tatoobåten...

Såg igår att det nästan var slutsålt så idag ska jag och jessica ringa och boka tänkte vi,, för fan om vi inte kommer med på den båten ;) Det enda som e lite negativt e att det e en båt, jag e ju nämligen sjukt båträdd, men vad fan gör det efter några öl he he ;P

 

 

 

Hela förmiddagen nu har jag återupplevt gammla tider, fixade mig spotify för några dagar sedan.... ja jag vet jag e efter, men har varit skeptisk med spotify men har nu insett att det faktiskt e bra att ha.... anywho fick då en sådan jädra lust att lyssna på en låt Millencolin gjort, det slutade med att jag körde igenom alla låter som finns på spotify, fy fan vad gött det e och lyssna på dom igen. Millencolin var nämligen det bandet som snurrade messt i min stereo när jag var 13-16 år... sen har ksivorna bara legat och dammat,, stackars skivor... men dom lär nog ligga och damma ett tag till, nu har man ju spotify he he.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Millencolin = världens bästa band! :oD



Har lyssnat på dem i ca 10 år och fortfarande inte tröttnat :-)

2010-08-09 @ 23:28:13
URL: http://youtube.com/millenfan1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0