Dator trubbel....

Ja det var ju ett tag sedan man skrev.... Har väll inte hänt specielt mycket heller, men kan försöka skriva ner lite...
Har fått praktikplats på gröna rummet i Torsby (blommaffär) inte det jag trodde jag skulle kunna täka mig att ha som framtida jobb, men nu när man provat på lite så e det faktiskt rätt kul... synd bara att jag inte e född med dom så kallade gröna fingrarna, fan har ju ihjäl varenda blomma jag äger ha ha XD men vem vet.. kanske kanske inte... men det som ligger högst upp e ju fortfarande tatuerandet, töligt bara att nålar och färg e slut och man inte har råd att köpa in än på nån månad....men men snart så^^






Jo hade lite panik här om veckan, min dator gick ju sönder, en regnig helg utan dator vad fan gör man? :O
men helgen blev ju över förväntan iaf lördag till söndag ;) får se vad den här helgen eventuelt har att ge^^

nej nu blir det till och slöa lite i soffan framför tv:n tills man ska lägga sig....
Natti




Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa gång jag ska till östanbjörke ska jag åka förbi torsby och köpa växter. ;)

2010-08-24 @ 03:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0