Layout



Ja då har man suttigt större delen av dagen framför datorn för att försöka fixa layouten på bloggen.
Nu ser den ju iaf lite roligare och personligare ut än förut.

Jag har knepat och knåpat med photoshop och paint m.m. letat efter sköna bilder och dolat, många gånger kändes det som om jag bara ville slänga ut datorfan, bara för att det ska vara så frenetiskt jävla krångligt med alla koder och dret, men nu e det klart så nu får det se ut såhär även om man inte e helt nöjd... men fortsätter jag lär jag bli helt jävla rabiat.

Till helgen smäller det då e det hårdrocksfestival på selma och dit ska man, hoppas det blir redigt kul iaf :D
Nu blir det att glo på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0