Tisdag

har nog inte haft så kul på länge som under helgen som var. Torsdag morgon drog jag och Jessica till karlstad för att åka med bussen till tattoobåten, jag säger bara fy fan vad kul jag hade det, nu väntar jag bara tills nästa år för då drar vi dit igen :D

Här följer lite bildregn från båten

Jag och Jessica

 

Madde och Pär

 

Bob Log III spelade och jävlar vilket drag :D

 

Våran Hytt

 

Två österrikare som vi blev sittnas och prata med^^

 

Jessica blickar ut över vattnet/isen

 

Jessica lite halvseg efter nattens bravader^^

 

Jag var trött och seg jag med^^

 

 

Har fler bilder men orka ladda upp...

Vi åkte hem på fredan och var hemma runt ett tiden på natten.

 

Lördag bar det ut på tjejkväll på selma, men det floppa så då gick jag och Emelie till PP ist. (Emelie var jätte duktig på catwalken ^^)

Jag och Hanna gummsan^^

 

Jag och Christian :)

 

Jag och min öl^^

 

Emelie och jag :D

 

 

Idag var jag allt för påverkad av tattoobåten så jag beslutade mig för att testa tatuera mig själv... nerverna var utanför skinet och tämligen nervös och skakis var jag, men tog ett extra djupt andetag och körde på...

Lite skakis var man som man kan se på linjerna, men tycker ändå inte det var så jävla farligt hemskt för att vara fösta gången man kör på riktigt skin.... Tror dock jag behöver fylla i den för gick nog inte nog djupt...

Den sitter bak på foten vid hälen typ där benet och foten möts^^ Rätt nöjd ändå faktiskt.

Nej nu ska jag se på American Idol sen blir det sova.... Natti Natt

 


Kommentarer
Postat av: viktor cederholm

haha snygg tatoering på foten vännen hade gött !!

2010-03-31 @ 10:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0